Grashoek verliest in Roggel (4-1)

26 februari 2016 22:15

De selectie van Grashoek 1 heeft het voetballoze weekend aangegrepen om een oefenpot te spelen in en tegen Roggel 1. Grashoek trad aan met een half elftal aan invallers. Ook deze invallers hebben zich van de goede kant laten zien.

Halverwege de eerste helft nam Roggel de leiding. Een discutabel doelpunt omdat hier een handsbal aan voorafging. Roggel kon de voorsprong vast houden tot aan de rust. Grashoek kwam zeer goed uit de kleedkamer en kwam dan ook verdiend aan de gelijkmaker een kwartier na rust. Good old Tim van Ophoven tekende voor de aansluitingstreffer. Grashoek was op dat moment de bovenliggende partij.
Op het veld waar de bal alle kanten op stuiterde, leken de beide teams te tekenen voor een verdiend gelijkspel. Echter de krachten bij Grashoek waren in de laatste 15 minuten verdwenen waardoor Roggel kon uitlopen naar een geflatteerde 4-1 overwinning. Dank aan alle invallers vanavond op het ijzig koude sportpark in Roggel.