Waar was de E1 al die tijd?

20 februari 2016 19:45

We hebben al enige tijd niets van de E1 gehoord. Zij kwamen ook niet voor op de lijst met oefenwedstrijden. Ze zaten niet stil, integendeel! De E1 deed mee aan de winterzaalcompetitie. Een verslag van de leider, Bas...

Zo..... de winterzaalcompetitie voor onze E- mannen zit erop!
Na drie halve zaterdagen in een gymzaal te hebben doorgebracht om tegen gemiddeld een stuk betere tegenstander(s) op te boksen, zijn we weer een stapje verder in hun ontwikkeling qua voetbal.

Ten minste als we de eerste zaterdag met de derde vergelijken en dan ook meteen 10 wedstrijden verder, zijn ze met sprongen vooruitgegaan.
Het is mooi om te zien dat als er met passie en inzet wordt gevoetbald er ook een goed resultaat behaald kan worden!!
Het mooiste voorbeeld hiervan was de wedstrijd tegen Bevo E1, hier werd gevraagd om zeer verdedigend te spelen daar dit team een stuk verder was als onze E1.
Dit werd vol overgave gedaan en een verdienstelijke 0-0 stond na 18 min. op t scorebord.
De beloofde frietjes (bij geen tegendoelpunten) naderhand smaakte dan ook verrukkelijk!!!

Onze jongens zijn klaar voor de echte competitie!!!