In het kort: zaterdag 13 februari 2016

13 februari 2016 17:00

Twee gewonnen testmatches vandaag waar de coaches, trainers en spelers hun leermomentjes in gaan zoeken. Jarno had daarnaast nog een extra leermomentje vandaag. Hij mocht onverwacht naast zijn trainerschap ook nog kantinedienst draaien. De koffie was heerlijk, Jarno en de gasten waren je dankbaar! Een overzicht van de twee wedstrijden:

Grashoek C1      -             EMS C1               11-0

Uit het zeer uitgebreide verslag (voorzien van foto!) kunt u lezen dat Grashoek de onbetwiste overhand had deze wedstrijd. Dat er twee doelpuntloze fases in de wedstrijd waren lag volgens de verslaggever niet aan het weerwerk van de tegenstander, maar meer in het slordige afwerken door Grashoek. Vooral dat zal het leerpunt zijn waar de coaches mee verder gaan. Volgende week zal de wedstrijd tegen Eindse Boys een grotere uitdaging bieden.

Melderslo B1     -             Grashoek B1      0-3

De verslaggever spreekt van een leuke pot die hij door deze twee teams kreeg voorgeschoteld. In die zin hebben we het bij de vooruitblik goed gezien. Pas in de tweede helft werd het verschil gemaakt door doelpunten van Raoul (2x) en Stan. Er werden door zowel combinatievoetbal als snelle passings veel kansen gecreëerd maar het trefpercentage zou,  net als bij de C1,  wat omhoog moeten.