Vooruitblik op zaterdag 13 februari 2016

12 februari 2016 17:30

Komende zaterdagmiddag kunnen we, onder meer op onze eigen Peelrand, zien of de oudere jeugd goed door de winterstop is gekomen. Er zijn drie testwedstrijden gepland, tegen niet alledaagse tegenstanders. Helaas is de A1 op het laatste moment afgelast. Een vooruitblik op de overige twee:

12.30u                 Grashoek C1      -             EMS C1

EMS is een Roermondse club met een vergelijkbare omvang als svGrashoek. De C1 is het oudste jeugdteam en heeft een wat ongelukkig najaar seizoen gedraaid. Komend seizoen mogen ze een tandje lager gaan voetballen en hopen op betere resultaten, onder meer tegen de ons bekende Laar C3 en Maarheeze C2. Grashoek daarentegen gaat juist een tandje hoger voetballen door een welverdiend kampioenschap in het najaar. Mijn voorspelling is dat de teams goed aan elkaar gewaagd zullen zijn.

13.30u                 Melderslo B1     -             Grashoek B1

Melderslo heeft ook een met svGrashoek vergelijkbare vereniging. Gezien de resultaten van beide teams in het najaar lijken ze elkaars perfecte oefenpartners. Onze B1 draaide hoog mee, een tweede plaats, in de derde klasse 401 en Melderslo was niet onverdienstelijk middenmoter van de tweede klasse D (regio 3).

15.00u                 America A1        -             KGA1

AFGELAST