C1 pakt ook de titel op het indoortoernooi in Maasbree!

20 december 2015 17:30

Dit weekend speelden de D1 en de C1 in het Dynamic indoor kersttoernooi in Maasbree.
De D1 deed met twee teams mee. Deze waren onderverdeeld in de "jonge" en de "oude" garde en deden het beiden niet onverdienstelijk. De jongsten (Horizon) eindigden op een vierde plaats en de ouderen (BBC) werden zesde.
De C1 wist ongeslagen kampioen te worden! Het doorslaggevende punt werd in de laatste wedstrijd, tegen Neerkandia C1, binnengesleept. Proficiat met dit verdiende resultaat! Het verslag vindt u hier:

Grashoek C1 wint indoor soccer toernooi in Maasbree

Zondag 20 december moest onze C in Maasbree voetballen. Dit is in een hal op kunstgras met boarding. De bal kan niet uit en blijft in het spel. Dit vergt nogal wat van de conditie, daarom was het goed dat we 4 reserves hadden.

We speelden in 1 poule met 7 teams, het team wat bovenaan in de poule eindigt is toernooi winnaar. We speelden tegen teams uit Maasbree, Helenaveen en Neerkant.  In het begin was het wennen voor onze jongens en we kwamen dan ook verschillende wedstrijden eerst achter te staan om vervolgens de stand om te buigen en toch de winst te pakken. Dit komt omdat er een goede winnaarsmentaliteit en teamgeest in deze jongens zit. Het is geweldig om te zien hoe ze er steeds alles aan doen om te winnen.
Het resultaat was dat we 5 wedstrijden hadden gewonnen en de laatste wedstrijd nog tegen Neerkant moesten. Zij hadden 1 wedstrijd gelijkgespeeld en 4 gewonnen. Bij een gelijkspel waren we dus toernooiwinnaar. We kwamen met 2-0 en vervolgens met 3-1 achter te staan. Maar onze jongens knokten zich wederom terug tot een verdiende 3-3. Dit was genoeg om dit mooie toernooi te winnen.
Jongens geweldige prestatie !!!!!!!!!!!!