Vooruitblik op de winterstop

17 december 2015 20:15

Dat de competitie is afgelopen betekent niet dat er niet meer wordt gevoetbald! Een hobby kan je nu eenmaal niet twee maanden uit je hoofd zetten. Gelukkig hebben de jeugdcommissie en de leiders ook deze winter weer een aantal leuke activiteiten gepland. Daarnaast is er ook dit jaar weer een grote Grashoekse jeugddeelname aan de Kerstvoetbaldagen in Meijel op 21 en 22 december. Kijk maar mee:

De allerjongste spelertjes, de F2, F3 en Kabouters, mogen elke week op de zaterdag lekker in de zaal trainen. Een uurtje rennen en leuke spellen doen met de bal.

De F1 en de E1 zijn aansluitend aan de reguliere competitie begonnen met de winterzaalcompetitie. Hierbij zullen in december en januari drie zaterdagen in het teken staan van een aantal zaalvoetbalwedstrijden. De teams met de meeste punten kunnen doorstromen naar finalerondes.

Uiteraard zullen de leiders u op de hoogte houden van de resultaten!

De D1 en de C1 doen mee aan de Dynamic Indoor Maasbree, het jaarlijkse kersttoernooi. Dat is een indoortoernooi met 4 of 5 veldspelers op kunstgras, eigenlijk een tapijt, in een hal wat omgeven is door netten. De bal kan dus niet “uit” of “achter”, wat een snel en energiek spel oplevert. De Grashoekse teams waren hier vaak zeer succesvol!

De A en B spelers spelen, samen met de selectie, een minivoetbaltoernooi, voorafgaand aan de X-masparty aanstaande vrijdag 18 december 2015.