F2 plaatst zich voor de volgende bekerronde

19 september 2015 19:30

De jeugdteams van Grashoek hebben zich goed verweerd in de eerste ronde van de bekercompetitie. Net als vorig jaar moest de poule worden gewonnen om door te kunnen gaan naar de tweede ronde. Dat is helaas alleen de F2 gelukt, al zaten de A1, B1 en F1 ook erg dichtbij met hun tweede plaatsen in de eindrangschikking. Voor allemaal geldt dat de afgelopen weken weer een paar leuke oefenwedstrijden zijn gespeeld. Ook door de D1. Zij gingen niet bekeren en hebben zelf een paar oefenwedstrijden geregeld. De eerste, tegen Merselo, werd vandaag overtuigend gewonnen! Zie het verslag. Volgende week begint voor allemaal de competitie, hier, op de Peelrand.