De eerste thuiswedstrijden, heerlijk…

13 september 2015 12:45

Voor het eerst sinds begin juni was het weer een drukte van belang op de Peelrand. Alle jeugdteams speelden thuis, en hoe!
Alleen de B1 moest de punten (beker) laten aan de bezoekers uit Heythuysen. De overige wedstrijden werden gewonnen. Samenwerkend team Koningslust/Grashoek A1 haalde flink uit tegen het in de competitie hoger ingedeelde Sparta A2. Dat belooft nog wat, zeker na de mooie resultaten in de oefenwedstrijden.
Bij de uitslagen van de F-jes ziet u bij beide wedstrijden 1-0 staan. Ook dat is een gevolg van de Fair-Play-competitie. De werkelijke uitslag is niet belangrijk. Hiermee wordt alleen winst-gelijkspel of verlies aangeduid.