Het is weer begonnen!

5 september 2015 20:00

Eindelijk mochten de gretige spelers het veld weer in. Hoe fit is iedereen? Hoe gaat het met het nieuwe team? Hoe zou het zijn om een stapje hoger te spelen? Hoe is de nieuwe leider, of heb je een oude bekende? Vandaag kwamen de antwoorden. Deze eerste wedstrijddag stond in het teken van het bekertoernooi. De resultaten waren wisselend uiteraard. De A1, B1 en F2 wisten te winnen. De F1 deelde de punten en de C1 en E1 konden helaas niet winnen. Genoeg materiaal voor de komende trainingen en de thuiswedstrijden van volgende week!