sportblessurespreekuur bij Fysio-Support Peter Slots

27 augustus 2015 19:15

In onze praktijk worden we regelmatig geconfronteerd met sporters die te lang wachten met het laten onderzoeken en behandelen van blessures. Dit vertraagt het herstel en verhoogt het risico op complicaties. Om dit te voorkomen hebben we besloten om te starten met een Sportblessurespreekuur. Tijdens dit inloopspreekuur, wekelijks op maandag van 18.30 - 19.30 uur, vindt een eerste, snelle inschatting plaats van de aard en ernst van de klachten, gevolgd door een advies. Om de toegankelijkheid laagdrempelig te houden, is deze eerste beoordeling kosteloos.

Op maandagavond kunt u zonder verwijzing en zonder afspraak bij ons terecht van 18.30 tot 19.30 uur. Dit spreekuur is bedoeld voor blessures die recent zijn opgelopen. Er vindt een eerste, snelle inschatting plaats van de aard en de ernst van de klachten, gevolgd door een advies.

Beoordeling van de sportblessure tijdens het inloopspreekuur is kosteloos.

Indien verdere behandeling door fysiotherapeut, huisarts, sportarts of orthopedisch chirurg wenselijk is zullen de kosten hiervan veelal door de zorgverzekering worden vergoed, afhankelijk van uw polis.

Voor blessures ouder dan een week, dient u vooraf een afspraak te maken. Een snelle beoordeling van de blessure bevordert vaak het herstel, waardoor je de sportactiviteiten sneller kunt hervatten.

Wilhelminastraat  44-02

5981 XW  Panningen