SV Grashoek duurzaam middels zonnepanelen.

4 augustus 2015 17:15

SV Grashoek heeft geïnvesteerd in duurzame energie. De afgelopen weken zijn er zonnepanelen gelegd op het dak van de kleedlokalen. We dienen hiermee op een economische manier het milieu. Het is een grote investering maar in onze ogen wel erg interessant voor SV Grashoek. We zijn dan ook blij dat we het project grotendeels afgesloten hebben. De puntjes moeten nog op de i, maar binnen enkele weken wekken we onze eigen stroom op. Bijzondere dank in dit project gaat uit naar Roel Geurts en Martien Peters, zonder dat we alle andere mensen te kort willen doen.

Bestuur SV Grashoek