Primeur: Combinatieteam Koningslust-Grashoek A1

12 juni 2015 21:15

Met gepaste trots presenteren we het eerste Koningslust-Grashoek combinatieteam, de A1, waarmee we komend seizoen de competitie ingaan. Een primeur, al hadden we in 2011 al een succesvolle gezamenlijke inzending voor de F-jeugd naar de VVV-talentendagen. Hoewel er door praktische zaken, waaronder reisafstand, locatie van trainingen en wedstrijden, ook nadelen zijn, zien we vooral grote voordelen bij deze samenwerking. Hierdoor kunnen namelijk meer voetballers op eigen leeftijdsniveau spelen en zich verder ontwikkelen. Zeker voor kleine verenigingen is dit de toekomst, zodat we vol verwachting uitkijken we uit naar de ervaringen in het seizoen 2015-2016!