B1 na spannende wedstrijd kampioen!!!

13 mei 2015 21:15

Nadat de B2 en de C1 hun wedstrijden winnend hadden afgesloten deze week lukte het ook de B1 en werd daarmee kampioen! Onder het oog van een forse supportersschaar vanuit de hele regio liet de B1 zien dat ze de beste was dit seizoen. De 2-1 eindstand werd al bij rust bereikt. De tweede helft was echter enerverender, met goede kansen over en weer. Vooral in de laatste minuten, met de eindstreep in zicht, beleefden we nog spannende momenten. Na het verlossende eindsignaal kon de champagne worden ontkurkt. Namens de vereniging: proficiat!!!