Peelrandkoerier nu online

Gisteren, 5 mei 9:45  De jubileumeditie van de Peelrandkoerier staat nu online!meer »

EK Poule

3 mei 15:00  Het duurt nog even, maar het EK voetbal komt toch steeds dichterbij. Gaan we weer juichen als een baas, zoals Denzel Dumfries, of wordt het een vroege uitschakeling? Wie wordt er Europees kampioen, en wie wordt de topscorer van het toernooi? Lastig te voorspellen! Zoals gebruikelijk hebben we weer een SV Grashoek EK-poule aangemaakt bij SV Grashoek, om jullie uit te dagen! Zodoende weten we aan het einde van het toernooi wie er bij SV Grashoek de beste kijk op het voetbal heeft.meer »

62x gelezen

Seizoensafsluiting op 20 mei

1 mei 16:30  Op pinkstermaandag, 20 mei, speelt SV Grashoek haar laatste competitiewedstrijd dit seizoen. Het eerste elftal zal er alles aan doen om boven de degradatiestreep te eindigen in deze spannende competitie waar de verschillen niet groot zijn. Alle support is natuurlijk welkom! Om het seizoen passend af te sluiten, gaan we er na afloop van de wedstrijd een groot feest van maken. De BBQ zal weer lekker aan staan, en voor de jeugd is een springkussen geregeld. DJ Chicken zal de muziek in Mallorca sferen gaan verzorgen en voor de liefhebbers staan er biertorens klaar!meer »

76x gelezen

Presentatie Jubileum Peelrandkoerier 90 SV Grashoek

13 april 16:15  Tijdens de sponsor en vrijwilligers avond werd de nieuwe jubileum editie van de Peelrandkoerier gepresenteerd.meer »

191x gelezen

Speeldagenkalender 2024-2025 online

15 maart 9:15  Wilt u nu vast weten welke dagen de KNVB heeft gereserveerd voor competitie- en bekerwedstrijden (inclusief inhaaldata) voor het seizoen 2024-2025? Kijk dan op onze website in het menu Wedstrijden op de pagina "KNVB Handige Links" . Daar vind u ook alle info over dispensaties, promotie en degradatie, overschrijvingen, noem maar op!meer »

Samenwerking met Winters Liessel/Bavaria verlengd!

11 maart 8:00  Het bestuur heeft overeenstemming bereikt met Winters Liessel en Bavaria over de verlenging van het drankcontract! De eerste contacten met deze partijen gaan terug naar 2007. De daaruit volgende samenwerking ging in op 1 januari 2008 en wordt nu verlengd tot 1 januari 2029! Uiteraard heeft het bestuur meerdere partijen vergeleken en na de evaluatie hiervan bleek wederom dat Winters Liessel en Bavaria een uitstekende keuze is voor SV Grashoek. Wat goed is, mag ook goed blijven!

187x gelezen

Ga naar archief