Penaltytoernooi

SV Grashoek bestaat 90 jaar en wilt dit vieren met iedereen die SV Grashoek een warm hart toe draagt. Daarom organiseren we op zaterdag 29 juni een penaltytoernooi. Aanvang van het toernooi is ca 14:30. Om mee te doen, zul je minimaal 12 jaar oud moeten zijn (voor keepers hanteren we veiligheidshalve 16 jaar). Jullie team bestaat uit 5-6 personen inclusief keeper, waarvan minimaal 1 persoon een connectie moet hebben met Grashoek (woonachtig, werk, lid van vereniging). Het inschrijfgeld is €30 per team waarbij jullie 10 penningen krijgen.

Na afloop van het toernooi zal een prijsuitreiking plaatsvinden waarna Hitmaestro nog een feestje komt bouwen! Uiteraard zijn de EK wedstrijden van die dag ook te zien.

Opgeven is mogelijk via deze link: tournify.nl/live/svgrashoek-penaltytoernooi