Team-informatie

Kaboutervoetbal Grashoek, al vanaf 5 jaar!

Welkom op de pagina van de Grashoekse Kabouters! Een groep enthousiaste kids die lekker samen willen voetballen. De kinderen zijn, op een uitzondering na, 5 en 6 jaar oud en leren de eerste beginselen van het voetbal op een speelse manier. Op kleine veldjes dus lekker veel balcontact!

De kabouters spelen nog géén gewone competitie, maar er zijn speciaal voor hun in het najaar en in het voorjaar in de regio 4x4 toernooitjes georganiseerd. Die vinden allemaal plaats op vrijdagavond, aanvang 18.30u.
Om ze te laten wennen aan de sport en de vereniging kunnen de kids twee weken kennis maken voordat de ouders definitief beslissen om ze al dan niet als lid aan te melden.

Heeft u interesse? Neem vrijblijvend contact op met Job van Hoof, Tim Koch of Ralph Verhaegh, of nog beter: kom even kijken op de dinsdagavond om 18.15u.