IVO 3 - Grashoek 2       4 - 1

Het 2e had een offday in Velden. Eerste helft speelden we wind tegen en dat was zeker geen voordeel. Na een goed kwartier kwam een voorzet via de kluts bij spits van Ivo die de 1-0 maakte.Kort erna een goed schot van Erwin wat nog tot corner verwerkt kon worden. 25e min een vrije trap van Ivo die richting de kruising ging maar op een katachtige wijze door Joep geparreerd werd. 5 min later toch de 2-0 na een inschattingsfout in de verdediging. Nog voor de rust een goede actie van Erwin die 3 man het bos in stuurde en via een steekpass Wouter alleen voor de keeper zette maar helaas ging zijn stiftje aan de verkeerde kant van de paal naast.  Ruststand 2-0. Na de rust hadden we vol wind mee en wilden we ook gelijk druk zetten maar helaas stond het binnen enkele minuten alweer 3-0. Even later ging Erwin goed door en kon alleen neergehaald worden in de 16. De penalty werd vakkundig binnen geschoten voor Michiel. Dit was helaas ook het laatste wapenfeit deze wedstrijd afgezien van nog een kleine mogelijkheden van Erwin en Michiel. Het was niet goed genoeg om aanspraak te maken op punten deze match. As zaterdag 1800 uur thuis tegen Koningslust moeten we gaan voor de eerste 3-punter!!

Het tweede hersteld in 2e helft en zet achterstand om in winst

Grashoek 2 (zon) - Koningslust 2 (zon)

Het 2e heeft de eerste 3-punter binnen. Onder regenachtige omstandigheden was deze zaterdagavond maar 1 doelstelling, drie punten tegen Koniongslust. Het begin was veel belovend. Goed druk zetten resulteerde in een aantal kleine kansen en in minuut 13 werd de hoekschop van Erwin bij de 2e paal vakkundig binnen geschoten door Sjoerd, Hierna drukte men wel door maar lukte het niet om de 2-0 te score... meer ยป

• 10 oktober 2020, 18:00