Pech in de slotfase nekt de JO19-1

... (schot)

Onder 19, JO19-1, Groep 2 34

9 september 2017 15:00

Om stipt 3 uur fluit de scheidsrechter voor het beginsignaal. In het eerste kwartier gebeurd er niet echt veel spannends. Behalve een vrije trap voor ons welke over het vangnet wordt geschoten door Lars. Plus nog een fladderschot van Kessel welk net voor langs het doel gaat. Brandon geeft een dieptepaas op de zeer goed spelende Ivo Schers die goed doortrekt tot aan de achterlijn en van daaruit een strakke voorzet geeft op Robin die hem net niet erin krijgt door toedoen van een verdediger van Kessel.

Kessel speelt snel op de counter na een corner van ons. Er volgt een steekbal waar Joep zeer snel op reageert maar helaas komt bal 1 linie verder in de voeten van een Kesselse speler, deze denkt niet na en schiet gelijk op leeg doel maar gelukkig voor ons net naast. In de 45ste minuut krijgt tjerk de bal in de kluts voor de goal van Rick van Lier. Hij neemt de bal goed mee en weet deze feilloos en hard het doel in te schieten 0-1!!

Een mooie opsteker voor de spelers van Koningslust/Grashoek zo net voor rust op voorsprong komen.

Rust

De tweede helft is nog niet goed en wel begonnen of Ivo Schers komt weer supersnel op via de zijkant, hij schudt goed zijn man af en legt de bal panklaar voor Brandon maar de keeper brengt te nauwer nood redding en de stand blijft 0-1. In de 68e minuut is het Robin die goed druk zet op de keeper die even niet meer weet hoe hij een bal moet oprapen, dit straft onze super spits meteen af en schiet koelbloedig de bal in het hoekje 0-2. Gelijk vanaf de aftrap is het Kessel wat de aanval opzoekt en voor we uitgevierd zijn staat het alweer 1-2. 82e minuut, Kessel krijgt een penalty (meningen waren verdeeld of dit er een was) maar in ieder geval is dit wel de 2-2.

85e minuut. Kessel schiet op doel en op een of andere manier krijgt de bal een stuit en rolt zo langs Joep het doel in 3-2. Dit was weer een moeite definitie van een Joepie maken.

Met nog een paar minuten op de klok gooit Grashoek nog even alles op de aanval maar helaas was het deze wedstrijd Grashoek niet gegund. Eindstand 3 – 2.

Volgende week de 3e beker wedstrijd en hopen op wat beter weer en hopelijk op voldoende spelers!

Robin, Timo, Brandon en Tymo, bedankt voor het uithelpen.