De deksel op de neus

VV Kessel JO19-1

8 april 2017 14:30

Rick Graus

Vandaag staat er een lastige thuiswedstrijd tegen VV Kessel voor ons op het programma. Een tegenstander die het vorige seizoen nog met 3-2 werd verslagen. Vandaag moet er dus gebikkeld worden.

De thuisploeg begint erg slordig aan de wedstrijd en komt daardoor ook al vroeg in de wedstrijd op achterstand. Een misverstand tussen keeper en laatste man resulteert in de vroege 0-1. Na ongeveer 25 minuten spelen krijgen we weer een tegenslag. 0-2.
Vlak voor rust krijgt Grashoek/Koningslust JO19 de deksel op de neus. Er wordt niet goed opgelet bij een corner van VV Kessel waardoor we met 0-3 gaan rusten.

Na een donderspeech in de kleedkamer betreden de Geel/Zwart hemden weer vol goede moed het veld. Het spel golft vervolgens op en neer en er wordt voor iedere meter gevochten. Het leidt helaas niet tot grote kansen voor de thuisploeg. Sterker nog, in de 70e minuut valt de 0-4. Dit valt te verwijten aan de verkeerde keuzes die gemaakt worden. Deze tegentreffer is ook tekenend voor het spelbeeld. Vervolgens nemen we steeds meer risico wat helaas niet resulteert in meer mogelijkheden. In de laatste minuut komt Kessel er weer gevaarlijk uit en speelt de mogelijkheid goed uit. 0-5. Er werd hard gewerkt, maar te matig gevoetbald. Hierdoor doen we onszelf uiteindelijk te kort.

Na een vrij paasweekend gaan we de volgende keer weer voor 3 punten!