Teamprestatie voor de JO19

Onder 19 zaterdag, JO19-1, 3e klasse 302

26 november 2016 15:00

Teamprestatie voor de JO19

Onder barre omstandigheden begint Koningslust/Grashoek JO-19 aan de warming up om zo warm te draaien voor de wedstrijd die vandaag op het programma staat. Onder het bevel van Captain Mike laten de manschappen het balletje intensief rond gaan. Dit om onderkoelingsverschijnselen preventief tegen te gaan. Vervolgens na de inspirerende woorden van Trainer/Coach Tim, gaan de mannen richting veld 2, om daar vervolgens ook daadwerkelijk aan te komen. Na een intensieve pasjescontrole van de dienstdoenende scheidsrechter J. Verlinden, kunnen we beginnen aan een lekker stevige pot voetbal!

(door de inmense vrieskou, wordt er alleen verslag gedaan van de doelpunten).

Na een ontstuimig begin is het Sjoerd die op fantastische wijze de bal weet te controleren en vervolgense Raoul diep stuurt, hij scoort koelbloedig in de 9e minuut de 0-1! Even later scoort Robin bijna de 0-2 maar de bal wordt ternauwernood uit de doelmond weggehaald... Luttele minuten later is het dan wel raak, wanneer Wouter met een mooie sleepbeweging zich zelf helemaal vrijspeelt, het overzicht houd, en Raoul lanceert.... Hij legt de bal op zijn beurt breed en Robin schiet raak 0-2! Goaaaaalaaaazoooooo..... Raoul!! Na een prachtige solo scoort hij de 0-3 (dit moet ergens rond de 30e minuut zijn geweest)...Dan vlak voor rust komt Koningslust/Grashoek JO-19 er op de counter razendsnel uit... Deze keer is het Robin aangever is op Raoul... Hij controleert de bal op Bergkampiaanse wijze maakt er met zijn 3e doelpunt 0-4 van.

In de rust word het strijdplan om de score verder uit te bouwen uitvoerig besproken. Pas nadat we er gezamelijk consensus is bereikt keren we weder op veld 2.

Hallo Jacco, in de 60e minuut stuurt Tymo, Timo of Thimo Raoul diep en hij worstelt zich langs de verdediging, het scoort simpel de 0-5. Met nog 15 minuten te spelen komt Venray ook op het scorebord. Na een mislukte buitenspelval kan de spits van de thuisploeg alleen op onze keeper af... Hij scoort:( 1-5.. De beurt aan Koningslust/Grashoek JO-19 om daarop te antwoorden. Dat doet niemand minder dan Raoul. Hij omzeilt twee spelers van Venray alsof ze er niet staan en schiet de 1-6 binnen. Het slotakkoord is voor onze spits Robin. Hij had 't niej kouwww en scherp wanneer de keeper een afstandsschot slecht verwerkt. Hij maakt er dus 1-7 van.

Een niet nader te noemen leider had al voorspelt dat Robin twee keer ging scoren. Goedzo kerel!
Proficiat met de goede teamprestatie en de 3 punten mannen! Op naar Panningen volgende week!