Hardwerkend Graslust verliest van America Meterik Hegelsom combinatie

5963AS
HEGELSOM
tel. 077-3983895

Met nog 0 punten begon Graslust in Hegelsom tegen bovengenoemde combinatie van spelers.
Doel was uiteraard om vandaag eens punten te pakken, alhoewel we weten dat dit moeilijk wordt, omdat de meeste tegenstanders in deze klasse gewoonweg beter zijn dan ons.
Graslust probeert zo aanvallend mogelijk te spelen maar helaas levert dit geen echte kansen op. Maar juist door hoog te spelen lukt het de gastheren ook niet echt om kansen te creëren. Omdat achterin soms op een lijn wordt gevoetbald zit het risico van een doorsteekbal er in en dat gebeurt in de 37e minuut. Schot op doel en 1-0.
In de rust wordt gezegd dat er zeker een puntje valt te halen in Hegelsom. Graslust strijdt voor elke meter en het zit soms ook net niet mee en dan ook nog een beetje tegen. Doelman Niek komt uit en botst tegen Daan, waardoor de bal voor de voeten komt van de tegenstander die simpel weet binnen te schieten in de 76e minuut. 2-0.
Dit is ook de eindstand, maar een gelijkspel hadden de hardwerkende mannen van Graslust zeker verdiend. Zaterdag gaan we op bezoek bij Sportclub Irene in Tegelen.