Eindelijk weer eens 3 punten

5985NM
GRASHOEK
tel. 077-3073871

Vandaag de thuiswedstrijd teven SVC 2000, waar we uit nipt van hadden verloren met 2-1 Dus we wisten vooraf dat er wel degelijk kansen waren voor ons. In de bespreking nog een keer duidelijk aangegeven dat we veel feller zouden moeten beginnen dan vorige week. Gelijk laten merken dat er voor hun niets te halen was. En bij een overwinning de beide leiders zouden tracteren op een rondje bier. Misschien dat dit nodig was om de neuzen weer de goede kant op te zetten. En de start was ook goed. Tegenstander kwam onder druk te staan en dus kwamen de kansen vanzelf. In het begin werden deze nog niet benut maar na 20 minuten een goede één-twee tussen Puk en Randy en Puk verzilverde de vrije kans door beheerst de bal in de rechter benedenhoek te schuiven. Een goede opsteker. En vijf minuten laten was het alweer raak. Een bal voor het Roermondse doel werd niet goed weggewerkt waardoor Randy de bal slim in de linkerhoek kon binnen koppen. Een mooie 2-0 voorsprong, dat was wel even geleden. Toch veranderde het spel hierna en trokken we ons te ver terug waardoor de tegenstander beter in z'n spel kwam en ook kansen kreeg maar onze sta-in doelman Konstiantyn stond zijn mannetje en hield zijn doel schoon tot aan de rust. In de rust een paar omzettingen gedaan en het begin van de 2e helft was weer goed verzorgd. Zelf kreeg met af een toe een klein kansje op de 3-0 maar belangrijker was dat de tegenstander bijna geen kansen kreeg Tot 20 minuten voor tijd toen Joeri helaas te opzichtig zijn tegenstander vasthield en de scheidsrechter niets anders kon dan een pingel geven die dan ook vakkundig werd benut door SVC, 2-1 met nog 20 minuten op de klok. Zou dus nog lastig worden en dan bleek ook. Zeker als men verzuimd om de beslissende 3-1 te maken, via Sjoerd, Randy of Adrian. Ook door het wegvallen van de laatste man Jim en spits Luka werd het er niet makkelijker op en tot overmaat van ramp liet de scheidsrechter ook nog 9 minuteh naspelen. Maar met soms een beetje kunst en vliegwerk hield men stand en kon de overwinning in de kantine gevierd gaan worden middels de vooraf beloofde rondjes bier. En eht bleef nog lang onrustig ........maar wel gezellig!!!