Graslust JO17 kansloos tegen sterke combi uit Wansum

5984NJ
KONINGSLUST

Graslust JO17 kansloos tegen sterke combi uit Wansum

In de eerste competitiewedstrijd van het herfstseizoen heeft de JO17 een flinke klap te verwerken gehad. Kansloos waren de geelzwarten op eigen terrein tegen de bezoekers uit Wansum en omstreken.
In het eerste kwartier werd direct duidelijk dat de thuisploeg geen kans maakte. Na 15 minuten stond er al een 0-4 tussenstand op het bord. Daarna kwamen de bezoekers er wat moeilijker door, maar toch gingen ze de rust in met een 0-7 tussenstand.

Natuurlijk startte Graslust al met een flinke achterstand. Neil en Tim waren nog steeds geblesseerd en Niek G. deed eerst met de JO15 mee. Bovendien waren zowel Teun als Mick net terug van hun blessure en waren nog niet volledig fit. Valentijn en Luc waren gevraagd om het team te ondersteunen.

De tweede helft was Niek weer aanwezig en nam plaats in het doel. Merkbaar was dat de bezoekers met en meer moeite had om door de verdediging te komen. En daar waar dat lukte, stond Niek in de weg. Hij hield lang de nul. Zelfs toen Teun uitviel vanwege zijn oude blessure hield Graslust stand. Één keer wist United nog te scoren, wat volgens de grensrechter vanuit buitenspelpositie was. Toen ook Mick en Quinten uitvielen was het genoeg geweest. De scheidsrechter floot voor het einde van de wedstrijd.

Volgende week moeten de jongens op bezoek bij Blerick, dat hun eerste wedstrijd gelijkspeelde tegen Sporting ST uit Swolgen. Dan wordt pas echt duidelijk hoe Graslust ervoor staat.