Goede wedstrijd JO-11 met monsterscore

Grashoek JO11-1

ST Panningen/Egchel JO11-2G

19 september 2020 10:30

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen Panningen op het programma! Na twee gewonnen wedstrijden begint het zelfvertrouwen te groeien bij de jongens en meisjes van Grashoek. Dat was vandaag ook weer te zien op het veld. Bij vlagen speelde Grashoek erg goed voetbal en Panningen had weinig in te brengen tegen het fysiek sterkere geel-zwarte team. Met een heerlijk voorbalweertje was het dan ook een mooi schouwspel, de inzet was top en de combinaties liepen meestal vlotjes. Met mooie voorzetten van links en van rechts werd er een stevige voorsprong opgebouwd. Panningen kwam er af en toe gevaarlijk uit, maar de verdediging stond als een huis, er werden zeer weinig kansen weggegeven en als er dan een kans voor de tegenstander kwam, dan hadden we nog een uitstekende keeper in de goal staan! Met gepaste trots mogen we terug kijken op een goede wedstrijd en de 11-0 eindstand is niet eens geflatteerd.. Op naar de volgende wedstrijd!