JO11 wint van nummer twee

ST Roggel/SVVH JO11-1G

Grashoek JO11-1

Bert Engels (schot)
Leike van Rijt (intikker)
Assist: Bert Engels
Pim Hendrix (schot)
Assist: Bert Engels

26 september 2020 9:30

Vandaag stond de topper op het programma, een uitwedstrijd tegen de nummer 2 van de competitie  in Roggel. Grashoek staat nog altijd fier en ongeslagen bovenaan in de competitie, waar we allemaal erg trots op zijn en hard voor werken! De wedstrijd tegen Roggel verliep erg spannend in de eerste helft. Grashoek was wel de beter spelende ploeg vandaag, maar Roggel wist toch telkens weer terug in de wedstrijd te komen. De openingstreffer werd gemaakt door Grashoek, waarna het al weer snel 1-1 werd, 1-2, 2-2, 2-3 en tot slot nog voor rust nog 3-3. Na de pauze zette Grashoek nog een extra tandje bij en uiteindelijk werden de drie punten meegenomen met een 3-7 eindstand! Erg knap en weer goed gevoetbald van de jongens en meisjes. Op naar de volgende wedstrijd..