JO11 dendert voorbij Swalmen

Grashoek JO11-1

DES Swalmen JO11-3

Pim Hendrix (afstandschot)
Leike van Rijt (intikker)
Bert Engels (afstandschot)
Pim Hendrix (schot)

10 oktober 2020 10:30

De laatste thuiswedstrijd van het eerste voetbal-drie-luik stond zaterdag 10 okt op het programma. Grashoek begon weer lekker fel en vol bravoure aan de wedstrijd. Net als vaker al dit seizoen schort het aan het begin van de wedstrijd aan doelgerichtheid (lees:geluk) bij het afronden. De paal en lat werden meermaals geraakt. De ban werd gebroken door Teun, die een mooi doelpunt maakte. En daarna denderde de trein van Grashoek weer in een rotvaartje en was de wedstrijd al snel gedaan. Swalmen kon geen echte vuist maken en de kleine kansjes die ze kregen werden gepareerd door de verdediging met Jules en Zuna of door keeper Niels. Wederom een puike wedstrijd van de jongens en meisjes uit Grashoek, daar kunnen we alleen maar trots op zijn! Met een zesde overwinningen op een rij staan we zelfs zo ruim aan kop dat we niet meer zijn in te halen...kampioen van het eerste drie-luik!! De volgende wedstrijd is pas over drie weken, dat is tevens de laatste wedstrijd van het huidige seizoen, een uitwedstrijd tegen de nummer twee van de competitie..