Nipte nederlaag voor Grashoek

... (schot)
Assist: Coen Gommans

27 september 2020 12:00

De reserves van Grashoek troffen vandaag wederom een sterke tegenstander tegen de reserves van 3e klasser Melderslo. Grashoek had in de eerste helft weinig tegenstand te bieden tegen een uitstekend combinerend Melderslo.  Het leek een lastige wedstrijd te worden, echter in de 2e helft waren de geelzwarten heer en meester, misschien teveel ontzag voor de tegenstander?

Het was jammer dat net voor de rust de 2-0 viel voor Melderslo anders was het nog een echte wedstrijd geworden. Grashoek kwam supersterk terug na de thee en had zelfs aanspraak op de gelijkmaker na  de anslusstreffer van Erwin.Ook door een onthouden penalty voor Grashoek viel de 2-2 niet. Thom had nog de beste kans op de 2-2, echter zijn stiffie verdween helaas niet in het doel. Het wachten is op de eerste overwinning die eraan zit te komen.