Grashoek blijft ook in derde bekerronde zonder punten.

Belfeldia 1 (zon)

Niels Kessels (schot)
Peulen Wout
Peulen Lars
Lars Peulen
Roel Verlinden
Klijnman Yannick
Ait Ali Samir
Niels Kessels (intikker)

Groep 2 22.

13 september 2020 14:30

Harry Kanning

Door Piet Spee.

In Belfeld heeft Grashoek van 5e klasser Belfeldia met 2-1 verloren. Beide ploegen gingen  onder de warme herfstzon vol voor punten. Hierdoor ontstond een aantrekkelijk kijkspel. De thuisclub kwam na 20 minuten op voorsprong.1-0. Een misser werd door Niels Kessels afgestraft. Op slag van rust kwam Grashoek op gelijke voet. Een penalty, na een overtreding tegen Harmen Schilder werd door aanvoerder Burak Oosterveen keurig ingeschoten. 1-1.

In de tweede helft streden beide ploegen lange tijd  met wisselende kansen op een voorsprong. Die kwam er in de 78e minuut voor Belfeldia.  Weer was het Niels Kessels die doel trof. 2-1. Het was ook de stand  waarmee scheidsrechter Harry Kanning uit Horst voor het einde floot.

a.s. zondag start de competitie . Grashoek begint met een uitwedstrijd tegen TSC’04 in Tegelen.