Grashoek komt fysiek te kort.

SPV (zon)

... (schot)
... (intikker)
... (schot)

Groep 2 22.

6 september 2020 14:30

Grashoek heeft het tweede bekerduel tegen 4e klasser SPV met 0-3 verloren. Alle doelpunten vielen in de 2e helft toen Grashoek op conditioneel gebied duidelijk te kort kwam op de gasten uit Vlierden. In de eerste helft golfde de wedstrijd lekker op en neer waarbij het vlot combinerende SPV wel wat meer indruk maakte. Vooral de aanvalslinie van SPV was behendig en snel maar het lukte de Grashoek defensie toch om dit gevaar te beteugelen. Verdedigend waren de gasten iets minder handig waardoor ook Grashoek de nodige kansen kreeg. Wouter van der Sterren was het dichtste bij een doelpunt maar zijn schot was te zwak om de SPV goalie te passeren.

Na de thee moest de Grashoekstaf het team door fysiek beperkingen noodgedwongen omzetten. SPV leek hier snel van te profiteren maar Koen redde Grashoek met een fabelachtige reflex. Grashoek kreeg daarna nog een dubbele kans om zelf te scoren. Marco Sijben en Harmen Schilder zagen hun schoten vanuit kansrijke positie beide gesmoord in de SPV defensie. Dit was ook de laatste stuiptrekking van Grashoek want daarna hadden de gasten de overhand en drukte dit snel in doelpunten uit. In de 55, 75 en 80e minuut vielen de doelpunten die het verschil weergave waarmee SPV een verdiende overwinning meer naar huis nam.

Door: John Janssen

foto_bekerwedstrijd_SPV_2020.jpg