SV Grashoek Pubquiz is een succes!

19 november 2022 12:00

Activiteitencommissie

De kantine op sportpark de Peelrand zat bomvol, op vrijdagavond 18 november. Meer dan 13 teams namen deel aan de SV Grashoek Pubquiz. Ook de speciaalbiertjes en hapjes vielen goed in de smaak!

De pubquiz werd geleid door Maurice Graef, die een leuke pubquiz voor jong en oud presenteerde. In 4 ronden kwamen vragen over het hedendaagse voetbal en over vroeger aan bod. Maurice vertelde ook verschillende anekdotes uit zijn voetballoopbaan. Van gesprekken met assistgever Baba (Tijjani Babangida) tot een verhaal over zijn contractonderhandeling op een bierviltje.

Het winnende team bestond uit Koen Clephas, Rens van Heugten, Thom van Mullekom en Bjorn Korsten.

Jo van Oijen ging er als winnaar van de avond met de individuele prijs vandoor.

SV_Grashoek_pubquiz2.jpeg