Mooie opbrengst Jako Sponsordribbel!

29 augustus 2022 12:15

De jaarlijkse Jako Voetbalweek, die traditioneel in de op-één-na laatste week van de vakantie in Meijel wordt gehouden, is en blijft een fantastische uitlaatklep voor de jeugdige voetballers in de regio. Ook wij als vereniging zijn er blij mee. Niet alleen is een voetbalweek een uitstekende voorbereiding op het voetbalseizoen, de deelnemers kunnen in die week ook een sponsorbedrag voor de club verdienen. Dit jaar hebben ze het mooie bedrag van € 254,50 bij elkaar gedribbeld. Klasse gedaan mannen!