SV Grashoek EK-poule

2 juni 2021 20:00

Het EK voetbal staat voor de deur, dus is het tijd om ieders voetbalkennis te testen middels de SV Grashoek EK-poule. Het is al een tijdje geleden dat de TOTO van SV Grashoek is ingevuld, dus het is misschien weer even wennen. Iedereen kan gratis meedoen bij deze EK poule van Scorito. SV Grashoek maakt hiervoor zijn eigen sub-poule aan.

Hoe werkt het?
Open de volgende link, en klik op de keuze om deel te nemen aan de EK-poule: https://www.scorito.com/subleague/377895/ek-voetbal-2020/sv-grashoek-ek-poule/ebbedb7f-53cf-4605-ae55-60c62344c898

Vul je voorspellingen in:
Voorspelling fase 1: de groepsfase.
Je voorspelt de uitslag van de 36 groepswedstrijden, en wie daardoor 1ste en 2de worden in de groep. Je kiest ook 4 topscorers en voorspelt wie het EK gaat winnen. (Deadline 11 juni, 21:00)

Voorspelling fase 2: de knock-outfase
Je voorspelt per ronde in de knock-outfase de uitslagen van de wedstrijden en kiest wederom 4 topscorers. De deadline voor je voorspelling is gelijk aan de start van de eerste wedstrijd in de betreffende ronde van de knock-outfase.

Strijd tegen andere SV Grashoek leden voor de winst, en laat zien dat jij het meeste verstand van voetbal hebt. Er zijn ook leuke prijzen te winnen.