Bericht van de voorzitter

17 oktober 2020 13:15

Naar aanleiding van de persconferentie van dinsdagavond 13 oktober 2020 hebben we wederom een update moeten doen in de corona maatregelen. Ditmaal hebben de nieuwe maatregelen grote impact op een groot gedeelte van onze club en leden.
In teamverband voetballen of trainen is minimaal de komende vier weken niet meer mogelijk voor alle leden vanaf 18 jaar. De jeugd mag alleen nog trainen, maar mag geen gebruik meer maken van de kleed- en doucheruimte. Voor de rest is het sportpark gesloten.
Voor de meest actuele update verwijzen wij jullie naar het coronaprotocol.

Klik hier voor het volledige bericht van de voorzitter

Voor de meest actuele update verwijzen wij jullie naar het coronaprotocol op onze website